Poniżej prezentujemy Państwu działania jakie podjęliśmy w związku z wirusem COVID-19:
Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zaleceniach, które zapewniają bezpieczeństwo personelu oraz Gości, w tym o nakazie noszenia rękawiczek jednorazowych i maseczek, zachowaniu bezpiecznej odległości od rozmówcy, czy regularnym czyszczeniu powierzchni wspólnych. Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk: klamki, poręcze, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych, przyciski do i w windzie.
Nasza recepcja została wyposażona w przegrodę z szyby plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
Przy zameldowaniu w hotelu wprowadziliśmy ograniczenie przebywania do 4 Gości w obszarze recepcyjnym.
Dla naszych Gości i Pracowników przy wejściu do recepcji udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk oraz płyn do dezynfekcji.
Preferujemy formę płatności bezgotówkową.
Wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi oraz obowiązkową dezynfekcję blatów, poręczy krzeseł, włączników światła, pilotów do TV, telefonów.
Regularnie wietrzymy pokoje i pomieszczenia wspólne, by dbać o właściwy obieg powietrza.
Przygotowaliśmy procedury w przypadku podejrzenia zakażeniem wirusem COVID-2019.
Wprowadziliśmy dla Państwa nową usługę dostarczania dań restauracyjnych do Waszych pokoi. Restauracja serwuje zamówienia w godzinach 15:00-22:00
Serdecznie zapraszamy!